Saturday night

Hello .. Ja jag har lösenordskyddat bloggen. Orkar inte att vissa människor ska läsa och har ju faktiskt bloggen bara för det är kul o skriva när man inte har något att göra. Ska berätta om min lördag. Vaknade upp vid 8 tiden av att min styvpappa satt och kollade på tv med högsta ljudet .. Låg halvvaken i sängen tills 11 tiden. Åkte sedan till haninge c och mötte Clara och Tove så drog vi hem till Teddy och spelade kort med Toves lillebror och hans kompis.. Tror redan jag har skrivit detta i ett annat inlägg ? Jaja .. Sedan drog jag hem och sååå sen köpte jag kebeb :) och sen gick jag hem till Jennifer och fixade mig, vi mötte upp Clara vid mig sen kom Ronja och Victoria. Vi åkte till sågen där Michelle och Anton mötte upp oss så drog vi hem till Eze. Var väldigt dött först men ganska skönt faktiskt. Satt i soffan och bara snackade. Sen rullade det in mer folk. Ronja och Victoria drog. Sedan drog vi hem till Max och satt och pratade i flera timmar. Från 3 till 7 ungefär (morgonen) Sen drog vi hem. Vi var hemma runt 8 tiden tror jag? Sov inte alls skönt inatt. Trängdes med Clara och Jennifer.
Nu ligger jag i sängen och kollar på ''true talent'' skittråkigt. Ska strax gå upp och hämta något och kolla 90210. Sen soooova!! Imorgon ska jag skippa skolan. Orkar verkligen inte. Har prov och måste lämna in mitt uppdrag. 1. Har inte pluggat till provet. 2.Har inte gjort klart uppdraget. Så ska säga till mamma att jag ska vara hemma och plugga istället så ska jag dra hem till Frida imorgon och göra uppdraget. Har inte pratat med henne ännu men det har jag bestämt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0