imse vimse spindel

Vaknade upp runt halv 4 tiden och skulle gå på toa. När jag kommer tillbaka och ska släcka lampan ser jag något svart ganska stort sitta på väggen under mitt skrivbord. YAAAAY. Fittspindel.
Varför kan dom aldrig lämna mig ifred? Mamma funderar på att ringa hjälp nu, det är sjukt hur många spindlar jag får in om åren. Förra året var dom små som 2cm nu är dom som 7-10cm. Och det är ju förfan bara äckligt. Jag håller typ på att bli psykiskt störd utav dem. När jag såg den inatt så blev jag skitarg och sa hur mycket jag hatar den osv. Satt alltså och pratade med en spindel ...
Vill bara att dom ska lämna mig, jag hatar spindlar det är det värsta jag vet. Visst det är dom som ska vara rädda för mig , när dom ser mig ser dom en jävla stor jätte. Men jag är rädd för dom. Usch va dom är äckliga.
Jaja gick upp och la mig på soffan hade svårt att sova där. Runt halv 7 imorse gick jag och la mig i mammas rum i en timme. Nu sitter jag och äter yogurth och dricker nyponsoppa. Ska fixa mig om ett tag och ta 09.19 bussen till haninge c och möta upp therese och dra till umo. Inget mer om det. Ska fortsätta lyssna på Justin Bieber nu och äta min frulle. Efter umo åker jag ganska hem igen, mamma ville inte att jag skulle till skolan men om jag känner pigg nog så åker jag om det inte är onödigt. Kommer vara klar runt 11 tiden ... Jaja.
Saknar Turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0