Hmm ... Vad händer idag ?

Godmorgon. Sitter i sängen och har ångest över vad jag ska hitta på idag + att det är söndag (chilldag) så de flesta kommer säkert dega hemma. Men eftersom jag är så jävla rastlös klarar inte jag av det. Har pengarkris som fan också!! Måste ha pengar tills nästa helg men det har jag inte. Pengar till derbyt den 19 som jag ska få, men måste använda 100 av det i helgen. Måste skrapa ihop mer pengar ..
Skola imorgon ... På onsdag ska vi ha skolfoto och typ spexfoto men får damp för vet inte vad jag ska vara. Har ingen jävla aning vad jag ska vara!! Har inte jävla pengar så jag kan åka till buttrix och köpa något heller. Jaja får väl skita i spexfotot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0