Fredag 9/9

Yoman!
Igår drog jag hem efter skolan och sov sedan kom Ronja till mig så chillade vi. Sedan åkte jag och mötte Sebbe så drog vi hem till han. Så åt han mat och sedan så drog vi hem till Robert där Eric och Emil var. Sedan fick vi skjutts till Anton. Var ganska dött där i början men sen rullade det in lite mer folk. Vi drog därifrån runt halv 3 tiden, så drog Jag,Sebbe,Danne och Robert till statoil och käkade. Sedan hem och sova.
Vet ej när vi vaknade idag men vi käkade frulle och sen ut. Sebbe till Elias och jag hem. Träffat Jennifer och Clara en stund ute. Om en timme ungefär ska jag möta Jennifer och åka till handen för att fixa jara.
Förlåt för min sämsta uppdatering vet inte varför jag inte bloggat. Sa ju att jag skulle mobilblogga igår om det inlägget kom upp, men så blev det ju inte .... Nu ska jag äta min kära mamma har lagat mat till mig :)
Vi hörs förhoppningsvis senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0