SJUKLING

Ååh fyfan va detta är jobbigt! Är så jävla sjuk. Började med lite snuva för några dagar sedan, sen vadknade jag upp i söndags med hesaste rösten och nu har jag fått förjävlig hosta och också en jävlans halsont. Hur fan kan man få sånt här virus i sig? Kul att sebastian kommer bli smittad nu också.. Så han kommer säkert bli sjuk och så kommer jag bli frisk sen kommer han smitta mig osv ... Jävla skit. Har så torr och ond hals så jag måste dricka något hela tiden så det svalnar upp halsen och gör halsen otorr han druckit upp ett helt glas på några minuter nu. Orkar ej vara sjuk. Men ska krypa ner i sängen  nu, orkar ej sitta uppe och måste orka med skoldagen. Som blir kurs kurs kurs .. och något möte med skolan ???? Jaja .. Hoppas jag inte vaknar upp med feber för det orkar jag verkligen INTE !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0