ångest .. big time

Har sån fruktansvärt stor ångest just nu och har haft det i snart två veckor. Det handlar om skolan .. Gymnasiet osv. Har inte pluggat på två veckor känner inget behov av det? Vet inte vad som har hänt med mig orkar inte längre!! Har typ tänkt de här 14 dagarna att jag ska ge upp skolan att jag ska sluta helt .. Men vad händer då? Ska jag leva på mina föräldrar och sen försöka hitta jobb ? HUr lyckat kommer det bli .. Hur fan ska jag klara mig ? Vill typ bara dö så detta försvinner. Gymnasiet är verkligen ingenting för mig jag vill inte byta skola om mindre än ett år jag vill inte lämna mina vänner och lära känna nya .. Jag har inte lätt för det jag hatar att vara ensam och lära känna nya kommer aldrig klara av det. ÅÅÅH ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST. Går en kurs nu med 3 vänner och 4 andra tjejer som handlar om stress, har inte ändrat mig så mycket eftersom första gången var idag men jag hoppas verkligen att det här hjälper mig och triggar igång mig till att förstå att jag måste plugga, jag måste klara detta så jag får en utbildning, men jag tror typ att allt är magiskt att jag inte behöver plugga att jag kommer klara mig att jag kommer få ett jobb och ha mycket pengar. Måste putta iväg min fantasi och fatta verklighet!!!!!!
Gaaaahhhh kommer böla sönder imorgon när min lärare ska prata med mig, klarar inte att prata om skolan längre. Faller ihop. FUCK ALLT, FUCK ALLA, FUCK SKOLAN ..... JFIJIFEPODSFTOLÖKJGOPQEF,OGBF,KÖ
Var tvungen att få ut mina känslor .. Det är det ända som är i mitt huvud just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0