Pappa ringde med roliga nyheter!

Satt ner för någon timme sedan och tänkte på hur mycket jag saknar min pappa, men inte har någon lust att åka ner för jag inte känner mig välkommen längre pga vissa själ. Men sen efter 5 min ringar och frågar om jag vill följa med till Turkiet i sommar! Och jag blev så otroligt glad har alltid velat åka till Turkiet utan att vara hos släktingar osv. Så nu blir det skönt. Bara jag pappa och familjen + min kusin i turkiet i två veckor! WONDERFUL!

Jag vet dock inte vart i Turkiet vi ska men det får jag reda på snart. Jag blir borta mellan 21 Juni - 5 Juli.
lovelovelove.

Kommentarer
Postat av: Bloppis

Hej! Nej Dif tröjan finns kvar! :)

2011-05-02 @ 21:27:45
URL: http://ssalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0