EY EY EY ! DISSLISTA MADE BY ELMUTTA



Hmm vart ska vi börja? Som alla vet är mina disslistor lite ironiska ibland.


- Att jag är så fruktansvärt KÅT. Fast det är ju de flesta ungdomar idag men jag är ju typ .. Överklasskåt ?!? Nu tycker ni säkert att jag är en liten fjortis som vill ha snorre. MEN NEJ!! Jag är bara kåtish!
- Att allt gott är onyttigt! Kan inte allt äckligt vara onyttigt? Och allt gott nyttigt? Tänk hur mycket cola jag skulle kunna dricka då och hur mycket donken och kebab jag kan äta, utan att lägga på sig fett!!
- Att jag tycker om ''Never say never'' låten med äckliga JB !! Allvarligt det är ju bara pinsamt. Hehe ...
http://www.youtube.com/watch?v=_Z5-P9v3F8w
FUCK NU BÖRJADE JAG LYSSNA PÅ DEN IGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0