don't wanna be by myself.

Jag vet inte vad vi är för något men något är vi. Det finns fortfarande kärlek mellan oss, annars skulle du inte säga hur mycket du fortfarande älskar mig, när du smsar mig varje kväll och skriver ''godnatt hjärtat'' från ingenstans. Det betyder att du tänker på mig, och det är inte som alla andra säger. Jag vet att dom har fel och jag blir så jävla irriterad när dom säger det. För jag vet att det är mer än så, du och jag kan inte skilljas från varandra. Du är min drog , jag kan inte vara utan dig. Men jag vågar inte berätta för dig eller mina vänner hur jag känner, berättar jag för mina vänner skulle dom bara blii sura. Jag vet inte vart jag ska ta vägen jag vet inte vad jag ska göra, jag vill ha dig. För det vi har känns inte äkta känns som ett tillfälle vi bara är och sen försvinner det, om & om & om igen. Det är jobbigt jobbigt jobbigt. Jag vill ha något seriöst men du kan inte, men jag vill inte lämna dig, vafan ska jag göra ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0