At the moment :

Halvsitter i sängen och läser KLICK. Blev så intresserad av den när den låg på köksbordet och det var Britney på framsidan. Så intressant att läsa om henne eftersom hon varit med om så mycket i sitt liv.
Aja. Idag har jag varit i skolan kom väldigt försent, maten var asäcklig btw! Efter skolan åkte jag,clara,ronja och victoria hem till vickan och sedan till handen och åkte till VH med massa. Sedan drog vi till donken och åt lite sen till victoria och tog det lugnt. Nu är jag hemma och väntar på att mamma ska komma hem med mina älskade ostchips!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Säljer kläder. Checka! :) http://mriiias.blogg.se/2011/may/saljer.html#comment

2011-05-24 @ 13:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0