KUNDVAGN!!

Hejsan, just nu sitter jag i receptionen och har kollat runt lite på fejjan. Ni kanske undrar vad som menas med ''kundvagn'' ? Jo det var så att vi gick till MAXI i typ måndags och då var vi så jävla lata och tog en kundvagn att ha våra påsar i på vägen hem hände det lite saker som att vi försökte få ner kundvagnen från en backe och det är ju snö ute och med en kundvagn gick det inget vidare så jag vurpade med den och det var ju .... kul
Vi kom hem tillslut och dumpade den kära kundvagnen utanför det såkallade hemmet. Nästa dag på morgonen när vi hade samling så rabblade lärarna upp saker som hänt under gårdagen. Som att spela hög musik på morgonen, blåsa visselpipa tjugo i sju på morgonen och att en stulen kundvagn stog utanför huset och allt det hade vi gjort .. hehe. Och om vi inte skulle berätta att det var vi som tog kundvagnen så skulle INGEN få gå till stan. Så vi berättade och fick gå till MAXI bara vi ingen annan :)

Men allting löste sig tillslut och alla blev glada =) Men nu kan jag inte blogga mer för jag ska upp till rummet för sedan ska vi ner till kebaben och käka mat! Så vi hörs när vet jag inte men jag kommer hem på fredag eftermiddag. Ha det BÄÄÄÄÄST ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0