Håller hus hemma hos Frida

Vaknade runt 11.40 imorse och degade ett tag. Sen fixade jag mig lite smått och började städa undan rummet lite, så kom sebastian till mig så låg vi och mýste lite tills mamma kom hem så började jag plocka ner mina hyllor och spegel. Sen följde jag sebastian till bussen och frida kom till mig medans jág och mamma målade om mitt rum. Vi var hos mig ett tag och fixade lite sen tog vi bussen hem till henne och kollade på bigbrother. Så kom sebastian dit. Men nu har han dragit och frida sover och jag har fett tråkigt är inte trött heller :(

Ska kolla lite på fejjan och så får vi se vad som händer sen, kanske bloggar mer ? Har ändå inget bättre för mig :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0