Glad över den jag blivit.

Nu kanske ni undrar varför jag är glad över den jag blivit. Men förut för ca ett år sedan om inte mer fram tills i somras så var jag så otroligt deprimerad och skit jag satt liksom hemma lyssnade på deppmusik och grät, åt inte låg bara i sängen och grät. Det var hemskt och inga tider jag vill minnas när jag satt och skar mig själv. Nu har jag inte skurit mig sen i sommras och jag är jätte stolt!!  Ni kanske tycker att jag skriver detta för att få uppmärksamhet men nej så är det inte utan jag vill kunna skriva någonstans hur stolt jag är över mig själv att jag slutat göra mig illa osv. Och jag säger tack till mina vänner som har hjälpt mig igenom detta , jag säger tack till min skolsköterska för att hon är sån underbar person att prata med och jag säger tack till min pojkvän sebastian som får mig att må så otroligt bra !

TACK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0