förstår inte hur folk orkar lägga ner så mycket tid på sina bloggar ..

Jag försöker men det går inte för dety är så jävla tråkigt :p Jaja jag för det för jag inte har något bättre för mig ibland som nu. Jag väntar på att mamma ska åka från jobbet så jag kan möta henne i handen och få pengar. Igår var jag i skolan sen drog jag till umo med min pojkvän och fixade en sak. Sedan drog vi hem till robert och kollade på film och sen hem. Idag Har jag varit i skolan typ 2 timmar sen kom morfar och hämtade mig så åkte vi till sjukhuset och kollade mina knän. Allt gick bra och jag sitter hemma och som sagt väntar på mamma. När jag mött mamma i centrum ska jag antagligen hem till frida.

I helgen har jag massor att göra !

- vara med sebastian
- packa
- handla
- umgås med mamma
- sova hos clara

på måndag åker vi till falun och kommer hem på fredag så blir nog ingen bloggning under den tiden om jag inte har tid och smiter till en data och uppdaterar lite :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0