HISS/DISS

Jävlar vad jag är igång idag ! Men det är bra :)

JAG HISSAR :

- Spetstrosor !! Dom är så jävla bekväma, bekvämare än vanliga string ! Och snygga =)


- Ringar, det är så jävla snyggt att ha stora ringar osv för att puffa upp sig lite !




- Kavajer/Jackor. Skitsnyggt !


man ser inte den gröna så mycket, ni kanske gör det ? Annars har jag lagt upp en annan bild.



JAG DISSAR :


- Uggs. Visst dom är varma och sköna, men dom blir blöta så jävla fort, man kan inte gå med dom i slask för fötterna blir hur blöta som helst. Kan inte kalla den vinterskor längre .. Utan höstskor.



- Att ha självfalligt hår. Kan inte ens gå ut i fuktig luft utan att mitt hår blir lockigt. Det är skit jobbigt!

- Piercing i läppen på sidan , tycker det är skitfult nu ! Har tagit ut min, visst jag kanske stoppar in den igen .. Men jag tycker inte det är snyggt längre, bara kul att ha någonting i läppen. Det är snyggare med ring/spiral än kula iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0