Torsdag 5 februari

Hejsan hoppsan ! Dålig uppdatering som vanligt. Men igår var jag i skolan och hade bild hela dagen som gick skit hela tiden. Sedan åkte jag och mötte Sebastian vid söderbymalm så åkte vi hem till honom och chillade lite. Sedan åkte vi till handen och käkade donken och stötte på mamma som köpt lite saker åt mig :) Senare så rullade vi hem till Frida där Tove , Clara och Eric var. Sen drog killarna och handlade för dom skulle lana. Sen blev det dags att åka hem.

Idag vaknade ja runt 12 och nu försöker jag få tag i Frida för jag har så tråkigt och vill träffa henne =) Men jag ska börja fixa mig nu så jag är klar för att åka någonstans =)

Vi höres ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0