min uppdatering är ikke OK !!!

I lördags när jag kom till frida så satt grabbarna fortfarande och lana ... Hehe var där til 7 typ sedan gick jag och frida ner till gymmet, Juste vi var med michelle också :) vi tränade ett tag och sedan gick vi hem till fridas pappa och sedan skulle vi till mig men då gick bussen efter en halvtimme ... TJOHO. Sen så skulle vi ta 24an hem men då gick den bara till brandbergen. Så missade vi bussen i brandbergen och fick ta nästa efter 30 min typ. TJOOOOHOOOO.

På kvällen kollade vi på film '' freaky friday'' och ''legally blond'' och myste. Igår gick jag upp runt 11 tiden och fixade mig och drog på barnkalas -.- som var skittråkigt.

Träffade ronja så kom angelica o sen ernesto o sen åkte alla hem.

Nu är jag hemma hos frida och snart ska jag gå til centrum :) Vi hörs senare. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0