Jag är inte tillför bloggning.

Haha varför bloggar jag ens? Uppdaterar ändå aldrig :s Jaja nu har jag varit ganska upptagen i alla fall alla typ fyller år också. I lördags firade jag min morfar och åt förrätt och varmrätt och efterrätt. Igår firade jag sebastian i typ 3 timmar och åt varmrätt och efterrätt. Idag ska jag fira therese och då ska vi äta mat och efterrätt. Shit jag kommer bli asfet ju ! HAha. Men imorgon då kan jag nog ta det lugnt och sen på onsdag ska jag måla om mitt rum så då är jag igång igen :) Jag ska försöka ladda kameran för ikväll så jag kan ladda upp lite nya bilder :)

Innan jag åker till therese ska jag till frida och sedan åka därifrån. Men nu ska jag gå och göra ett behov på toaletten sen ska jag platta håret och bestämma kläder och sätta på en rulla och käka.

Vi hörs sen PUSSSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0