I SUCK, I KNOW.

Igår var jag med Frida ett tag efter skolan sedan drog jag och mötte Sebastian och köpte donken, så var vi där med typ robert,amanda,danne och kevin. Sedan drog vi hem och typ inte gjorde någonting.

Idag var skolan tråkig , gjorde klart min labbrationsrapport men tror att jag blandade ihop ''seriekoppling'' och '' parallelkoppling''. Efter skolan drog jag hem och har nördat one tree hill några avsnitt på sista säsongen men det kommer bara nya och nya avsnitt hela tiden och jag orkar inte kolla på tv för jag glömmer alltid bort så använder datan =)

Just nu sitter jag och väntar på att clara ska åka hit. Och jag är typ dum i huvudet och tror att det är sommar ute jag får en sommarkänsla men sen när jag kollar ut så är det snö. Sen tror jag att det är sommar igen ... CP!

Men nu ska jag gå och måla mina naglar igen och sen ta på mig lite varmare kläder för det är ju svinkallt ute !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0