Varför just den sista veckan?

Så idiotiskt av mig att vända på dygnet nu den senaste veckan. Gått och lagt sig 6-7 på morgonen vaknat 4-5 på eftermiddagen, det har ju varit sista veckan av sommarlovet då ska man hitta på saker men jag sover bort dagarna istället. Skolan börjar på tisdag och här sitter jag 04.45 på morgonen och upp tidigt imorgon ska man så jag kan somna imorgon annars blir det dygna och det vet vi alla hur jag blir av det när jag ska till skolan ... Ser inte skillnad på glas eller inte. En gång gick jag in i en glasdörr ?
Men det kommer vara spännande att komma tillbaka till skolan och vara störst. Men det är så tråkigt att 95orna har slutat man har haft så mycket minnen med dom så det är väldigt tråkigt att dom har lämnat oss. Ändå skönt att få lugn och ro till att plugga !!

Kommentarer
Postat av: Ronja

we're bigger an we're bigger cause we're bigger and you're bigger and i'm bigger - jb as know as RONJA ROMINA RASHTAKS POJKVÄN

2011-08-22 @ 05:26:19
URL: http://ronjawho.blogg.se/
Postat av: Nicolashermine

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2011-09-16 @ 14:56:25
URL: http://nicolashermine.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0