Sover hos ronja ikväll

Åkte till handen med ronja och jag hade samlat ihop 4 märken så jag fick en gratis latte. Vad tror ni jag gör när jag fått min stora latte? Jo jag häller i salt istället för socker. Snacka om trött. Så jag gick och skulle köpa en ny men då var mjölken slut så jag kunde inte få en latte så det blev en kaffe istället. Gud vill inte att jag ska dricka latte.
Ska strax röra mig mot Ronja men först så ska jag tvinga ut Sasha på en cigg men det är typ omöjligt för han är så otroligt lat och jag har missat mina bussar för han inte vill komma ut men jag ger inte upp jag ska ha som jag vill! Så det så!
Imorgon är det skola och jag börjar klockan 9. Så imorgon blir det upp göra en fet kopp med kaffe och bara acceptera att sommarlovet är över och helvetet har börjat igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0