Lilla jag har sömnproblem

Jag är inte trött över huvudtaget sitter och kollar på ett program som heter funiest pets and people så jävla klumpiga djur en jävla kalkon som jagar en hund ??
Aja klockan 9 ska jag gå och lämna syrran på skolan. Sen åker jag mot Ronja och vi ska antagligen in till stan om mamma fått in sina pengar på kortet eftersom hon bytt bank så måste det självklart ta 1000 år innan allt är klart och hon kan få in pengar på sitt kort. Jobbigt värre. Okej jag är faktiskt jätte trött men jag ser ingen mening med att sova nu när klockan är 7 när jag ändå ska gå om två timmar och åka in till stan om typ 5 timmar ? Sover jag blir jag bara tröttare så ingen ide!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0