Hiss

-  Jag älskar folk som har långa fixade naglar det är så fräsht. Det är skitäckligt när dom är långa och ofixade. Lösnaglar kan jag sätta en liten hiss på men det ser oftast fejk ut. Om man köper lösnaglar så tycker jag det är jättefult att ha den vanliga franska manikyren som redan är på naglarna. Så jag brukar oftast måla dit eget vitt så ser det mer äkta ut, annars kör jag på en röd färg som också ser mer äkta ut, ljusa färger som bebisrosa så ser naglarna bredare och mer fejk ut.
- Channing Tatum är så jävla het! Skulle inte banga på honom asså!
- Kings of leon ''use somebody'' Jag har helt olika smaker när det kommer till musik. Kan lyssna på rock och sen typ house :p

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Men jag då?

2011-08-24 @ 09:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0