Hej ....

Ja som vanligt är jag dålig på att blogga. Min vecka har varit helt OK. Hahah jag har varit på ung08 & the voice men detta året på ung har jag verkligen insett att jag har växt ifrån det, inte alls lika kul som några år tillbaka. Har iallafall varit där med Ronja,Therese,Gurra,Adde & Jesper.
Jag kom nyss in från att ha varit ute och träffat Ronja och Sasha på en cigg. Och min kväll ska spenderas åt min blogg! Ska göra massa olika designer och om jag orkar ska jag gå till den stora datorn och testa lite på photoshop! Så kanske designen blir ännu bättre. Är så otroligt trött på designen jag har nu har haft den i kanske två år. Så jävla ful.
Jaja dags att börja!


Jag Therese & Ronja. Sköna brudar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0