23:47

Tjo broe vaknade runt 12 tiden idag. Åkte till haninge centrum med Clara så hälsade vi på Sebastian och hans mami och bror. Sedan mötte vi upp Jennifer och tog en fika på espresso house. Sedan följde vi sebbe till söderbymalm och så satt vi ute och pratade. Sedan åkte vi hem och sen åkte jag och mötte Frida vid mårdvägen så drog vi och käka på donken. Sedan träffade vi på Johanna och Tessan och sen kom Moa och Madde så satt vi och pratade med dom ett tag.
Jag åkte sen hem och satt ute för mig själv ett tag och bara tänkte , skönt faktiskt. Nu sitter jag hemma och kollar på tv. Har ingen aning om vad jag ska göra vill sätta på en film men har inga bra filmer. Min styvpappa har ett helt skåp fullt av filmer men det är bara tråkiga vill ha en rolig film att kolla på men det finns det ju inte. Imorgon ska min mamma och styvpappa åka på en kurs för min mamma ska ta körkort så ska passa syrran till 4. Efter det vet jag inte vad som händer ska i alla fall plugga under dagen.
Får panik vet inte vad jag ska göra har så fruktansvärt tråkigt är hur pigg som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0