PAKET

Fick paketet idag! Gud vad linnet var genomskinligt .. Alldeles för genomskinligt ''/ Men men.

Idag åkte jag till handen runt tjugo över tio imorse och mötte frida hon gick och shoppade lite. Och fixade lite småsaker. Efter det gick vi hem till henne och fixade våra naglar och sen skulle jag åka och möta clara men då råkade jag sätta mig på 36an mot norrby när jag skulle åka med 25an. Vrickad i skallen!!
Aja åkte tillbaka tog en buss till brandbergen och sen från brandbergen till djurgårdsplan och satt ute och pratade, gick hem hämtade pengar köpte kebab och var ute i 2 timmar sen gick vi hem men var utelåsta för alla åkt iväg och jag glömt nyckeln hemma. Så jag satte mig på marken och började måla med kritor på marken. Sedan försökte vi sätta upp studsmattan men då kom det bara en massa spindlar och vi började gråta.
Sen kom mamma och dom hem och det visade sig att mina grannar hade en extra nyckel hem till oss .. Så var väldigt irriterande.
Men nu ska jag kolla bussen åt clara och sen följa henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0