Gårdagen/Idag

Ska berätta om min gårdag och min dag idag.
Igår vaknade jag upp hos Clara och fixade mig sedan så drog jag på träning 10.30 efter träningen satt vi vid Rudan och pratade om massa. Sedan gick vi och fixade lite saker sedan drog jag, Therese och Frida hem till Frida och bytte om så kom Clara och vi gick upp till Centrum och kollade runt. Therese åkte hem och jag fick samtal av Jasmine Brown om jag ville följa med och grilla. Så jag åkte hem till Jasmine där Ronja var så kom Yasse dit och vi åkte till Alby utan grillsaker :s men då kom det massa folk dit så vi åkte tillbaka till Tyresö och handlade lite på ICA.
Vi hade ingenting och göra så vi tog bussen till Handenterminalen och gick till Rudan där Jasmine och Yasse badade. Sjuka människor. Sedan var jag tvungen att dra så jag mötte upp Sebastian vid Söderbymalmskolan och åkte hem till honom och sov där. Idag vaknade vi astidigt runt 7 tiden av att de jävla fåglarna kvittrade -.- men somnade om till 11 ungefär. Sen har vi bara legat i sängen och typ dött. Runt 14 tiden åkte jag till Handen och mötte upp Daniela så gick vi till dinsko och köpte skorna. Efter det åkte jag hem till Therese och köpte mig en Subway macka. Sedan åkte vi till Handen och träffade på Frida och jag åkte hem och nu väntar jag på att familjen ska komma hem med donken till mig!
Ikväll blir det ''chillkväll'' och bara ta det lugnt. Kanske tar ett varmt bad och lite spabehandlingar kanske :)
Om jag inte uppdaterar imorgon så ska jag i alla fall träffa Frida som fyller år imorgon, kanske ta en fika eller något? Men nu ska jag kolla på tv. Kanske skriver ett inlägg senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0