psyko dator!

Hejsan, som ni vet försöker jag bättra upp mitt bloggande. Men hatar att blogga när jag inte kan lägga in nya bilder på min dator, men ska försöka nu igen. Idag har jag varit i skolan , jobbigt var det faktiskt. Lacka lite på en 9a. Men nu är jag OKEJ! Haha, efter skolan drog jag till handen med frida och vi kollade lite. Sedan drog vi hem till henne och kollade på Mamma Mia (a). Sedan drog jag tillbaka till centrum och träffade Ronja och hennes syster, satt och snackade och sen tog vi bussen hem. Nu har jag nyss käkat och snackat med mamma. Ska typ lägga mig och kolla på one tree hill. Men ska kolla om jenny vill gå ut med mig, för jag vill ut =) Annars ska jag lägga mig i sängen med en kopp te och kolla one tree hill !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0