@ home

HejHej, kom hem för ett tag sedan, skolan har varit good. Stannade kvar till halv 4 med ronja och tommy. Sen drog jag och ronja och åkte till alleplan och träffade gurra,lihammar,mattis,ralle och marcus. Sen satt vi och snacka. Sen drog jag hem till min kusin i tyresö och vi bytte tillbaka mobiler, och sen fick jag skjutts hem. Är hemma nu och har käkat lite. Börjar bli lite småsjuk ;( funderar på att lägga mig i ett varmt bad och sen börja plugga tills imorgon. Eftersom jag inte kommer orka plugga om jag sitter här ett tag till. Annars får jag sitta till typ klockan 12 ikväll och plugga.

Men nu ska jag ta ett bad, vi hörs senare =)




hahaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0