even the best one fall down sometimes.



Jag vill inte prata om saker vi gått igenom för det gör mig fortfarande illa att jag kunde vara så dum i huvudet. Nu är den en historia, du spelade dina kort. Det finns inget mer att säga, Inga fler ess att spela. Vinnaren tar allting medans förloraren står tomhänt ensam kvar. Jag var i din famn. Trodde jag skulle tillhöra den plastsen föralltid. Jag var stark i din närhet. Men jag var en idiot, Jag visste om från första början att jag skulle bli spelad. Allt jag mådde bra av då var en enda jävla lek. Jag tog Kär , du tog Lek. Reglerna gick ut på att få tjejen att falla djupt, och sedan såra. Att ni killar lyckas ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0