dags för svar

inte så många frågor men känner för att svara
Postat av: Fanni
gillar du mig? mer lr bara som vän ? xD 
gillar du ost ? 
favorit sak ? ;)
Bästa filmen ? 
första kärleken ? 
:D <3

svar: 1. du är en jättebra vän, o du e min pojkvän .. =)
2. ah! 3. vet inte :p mobil ? 4. the last song!!! 5. första bästa .. Patrick. :)



Postat av: Milica
Varför är jag bäst?
Äter du bajs?


svar: 1. för du e vän med mig. 2. ah i mina drömmar äter jag massa bajs =)
Postat av: Linn
Drömkille?
bästa delen på en kille? 
Första kärlek? 
Pusssss pårej babe :D:D <3


svar: 1. zac efron. 2. Bra personlighet. 3. svarade på det förut :P


Postat av: jennifer nsygg

varför är du så jävla nsygggg ??????

svar: I got it from my papa =)



Postat av: Anonym

kan du ta ett kort där du har skärt dig och har du skrivit nåt eller är det bara strek ?

svar: förlåt.. MEN ÄR DU DUM I HUVUDET ?!?!?! det är något jag inte är stolt över, so in my as att jag gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0