-

Killen börjar med att hälsa på dig, du blir förvirrad för du aldrig sett honom förut. Killen fortsätter ha kontakt med dig, du är fortfarande förvirrad över vem han är, Hanhåller på med dig i ett halv år, Du hatar honom under de månaderna för han är så jobbig. Han är kompis med killen som är tillsammans med din bästavän. Du och killen får bra kontakt, Han addar dig på facebook, han frågar efter ditt nummer och msn. Han slutar inte skriva, han börjar få dig att falla, Du har svårt att sova för du tänker på honom och du känner små fjärillar i magen som kittlas, du ler för dig själv, du har fallit för honom. Killen säger att han saknar dig , Han säger att du betyder mycket för honom. Du är med han, ni får eran första kyss. Ni träffas några gånger till, Ni blir tillsammans och umgås varje dag. Ni ''råkar'' gå i samma skola.

Killen bryr sig om dig, Han tar dig till dina lektioner du inte vill gå på, han skyddar dig framför hans vänner. Du har fallit för honom ännu mer.

Killen blir sämre på att höra av sig, Du messar och ringer men får inget svar. Du är orolig och tänker på honom i sekunder,minuter,timmar. Du kommer hem, du får tag i honom. Han säger att han gjorde något och du blir misstänksam, han säger ''jag ringer dig imorgon'' . Nästa dag gör han slut. Du frågar om du har gjort något ..
'' Det var inte du, det var jag''

Du blir deprimerad och tänker tillbaka på alla minnen, då du låg i hans famn, när han kysste dig, när han visade upp dig för sin familj, när du sov hos honom. Du trodde att du skulle få vara i hans famn föralltid. du ser honom i skolan, du ser han skratta, sjäv sitter du inne på en toalett och undrar vad som gick fel. Du pratar med han, han säger att det var för mycket osv. Men han säger att han fortfarande gillar dig och vill vara vän med dig. Du blir glad och inser att du inte förlorat honom helt. Några dagar efter inser du att det var en lögn , du blir chockad eftersom du fick reda på sanningen. Han hade dig för några veckor, sedan tröttnade han och gick till en annan. Han spelade en lek han är kär i, leken kallas Kär-Lek.

Killar ser inte så som vi tjejer gör i förhållanden. I början är dom jätte gulliga osv. Kallar än för saker osv. När förhållandet är över så tänker killarna igenom det och sedan går dom vidare utan något besvär dom bryr sig inte om vad tjejen går igenom. Medans tjejerna blir glada och fallar direkt för det killarna skriver, men när det tar slut så kan dom inte sluta tänka på det. Dom har svårt att inse, dom försöker få tillbaka killen, dom gråter, dom blir avundsjuka.

Varför är det så ? Varför? Varför ska killar vara så ... Själviska?. Så från och med nu ska jag sluta böla över killar, jag ska skita i om mina förhållanden ta slut, jag ska inte fortsätta skriva. Dom får komma till mig. Min nya regel!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0