-


Mitt sinne är borta, jag snurrar runt och innerst inne drunknar jag i mina tårar denna gång var annorlunda, kändes som jag var bara ett offer och det skär i mig som en kniv när du gick ur mitt liv nu är jag i detta tillstånd och jag har ett brustet hjärta. Kanske var det när vi kysstes för första gången? För bara det gör ont i mig att släppa nu när jag vet att det inte finns något mer. Jag skulle aldrig ha låtit dig hålla om mig, kanske för att vi tillbringade så mycket tid är kanske därför jag är ledsen att se oss isär? Jag gav dig inte min kärlek med flit. Men nu kan jag inte räkna ut hur du stal mitt hjärta. Hur hamnade jag i den här situationen? Får jag aldrig veta? Jag ville aldrig att det skulle bli såhär .. Efter allt jag försökt göra, att hålla sig borta från att älska dig har varit en kamp. Mitt hjärta är krossat, jag kan inte visa det längre och jag kommer inte visa det mer.

Mitt hjärta till hörde dig & ingen annan. Min kärlek jag gav till dig var på allvar. Den kärlek du gav till mig var en lek du tyckte om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0