with ronja

Hejsan svejsan!  Har varit hemma ett bra tag nu. Drog ju som sagt till solna och fixade mitt knäskydd och sedan vidare till s:t eriksgatan och käkade frukost. Jag och mamma åkte vidare en snabbis till hötorget och köpte mig lite kläder och piercing. Sen åkte vi tillbaka till s:t ... Och jag gick till min sjukgymnat och tränade lite. Har tid nästa torsdag klockan 2 och då ska jag träna i gymmet :p

Aja sedan drog jag och träffade ronja så åkte vi till handen och shoppade och åt. Jag köpte bara två saker på bikbok, tyvärr kan jag inte ta kort för min kamera har inga batterier. Men i alla fall jag köpte ett par jeans och en vit bh från bikbok. Och med mamma köpte jag ett grått linne,strumpbyxor, en blommit vit tröja och ett par tights allt från gina t.

Nu sitter jag och ronja här och använder oss av våra internet! NAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0