@ Victoriiia

Tjooofaan! Kom nyss hem till victoria från clara. Victoria och clara sitter och spelar fifa och jag ska möta vinnaren :p Ïgår träffade jag clara så drog vi och träffade victoria så drog vi till handen. Vi gjorde inte så mycket och sen drog vi till mig ett tag och kollade på i rymden finns inga känslor. Sen hade vi lite slagsmål (a)

Sen så drog vi ut så kom det massa små killar som retades så gick dom där små killarna in i videoaffären och sa till putte,jonas,ralle och nicklas att vi var rädda för dom :s

Aja, sen drog vi och träffade alex och sen hem till clara. Imorse vaknade jag och victoria runt halv 11. Jaja nu orkar jag inte skriva mer. Men vi hörs lite senare, behövde bara uppdatera er lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0