The hills

Tjafan! Sitter hemma hos mig med therese och kollar på the hills. Efter skolan drog vi till tyresö och träffade rebecca så drog vi hem till henne och försökte få tag i en kille som inte gjort så bra saker .. Fick tag i han tillslut så saker är lite bättre nu. Sen kom mattis och persson till becca och vi satt och snacka lite. Jag och therese drog sen till tyresö centrum och kollade, sen träffade vi på fanni lite snabbt så snackade med henne lite. Vi har varit hemma ett tag och käkat macka, och mamma ska göra potatisgratäng och någon kött typ ... Yummie! Ikväll vill jag hitta på något, men jag har inga pengar så jag kan inte hyra film eller någonting heller, that sucks! Så kommer ha en SKIT tråkig kväll ;(

Måste fan hitta på något, Therese ska hem senare ikväll för hennes mamma kommer hem från London. Får väl se vad jag kan hitta på då.


Hahah, fett snygga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0