Tekniska Museet

Tjenahelena ;)) Kom nyss hem från handen. Drog till skolan idag så åkte vi till tekniska museet och hade någon föreläsning. haha killen som höll i föreläsningen var vidrig, han hade så kort tröja på sig så man såg hans ****hår vid skärpet. Så otroligt snuskigt. Jaja hehe .. Baxade en macka från någon mässa där .. hehe fast dom var tydligen gratis menmen .. Sen drog jag och brudarna till donken på kungsan och käkade. Jag clara och daniela drog vidare till handen. Sedan drog jag hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Ska försöka hitta på något ikväll också, Hallå det är fredag .. ? Defenetivt inte en hemma sitta dag/kväll. Det skulle döda mig!

 

Jag är så otroligt klumpig också .. Hämtade mig ett stort glas isvatten med citron i och så sitter jag och försöker ladda min dator som är lite cp.. Så slår jag till glaset och spiller över hela golvet. Så nu har jag torkat upp det .. Hehe. Men nu ska jag hitta på något. Talk To You Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0