Inväntar clara

Heej, kom nyss hem och fick nyss ett sms av jennifer att det är gossipgirl, GAAHH glömde bort de men nu kollar jag på det. Men tyvärr kommer jag inte kunna kolla klart på det så när jag kommer hem ska jag kolla på internet om det kommit upp ... Vaknade idag runt 11 så städa becca rummet sen kom tommy och gurra till oss och så drog vi till rotvik. Sen drog jag och becca hem igen så kom gurra och mattis till oss så köpte vi massa godsaker och pommes :D så kollade vi på eclipse och jag och gurra satt och gjorde någon jävla klappahändersak :p

Jaja nu väntar jag på clara som jag nyss fick mess från att bussen åkte förbi henne :p Hehe ... Men de e bra för då får jag mer tid för GG och mat =) Soo ... Vi hörs senare för nu ska jag äta !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0