Du kanske trodde jag var starkare än såhär?

Men tyvärr ..  Jag orkade mycket men inte mer. Alla gör fel, fel som är normala. Jag brukar säga till folk '' du förstår inte att du gör fel '' sen när jag tänker efter kan jag också göra sådanna fel. Men dom felen är normala. Bara för det ska man inte säga att någon ska gå och göra något dumt. Har ni hört historian om en tjej och en kille, killen var kär i tjejen men hon var inte kär i honom så hon bad honom att dra åt helvete och gå och hänga sig själv. Killen gjorde som hon sa. Sen hitade tjejen honom.

Den berättelsen är sann. Så man ska aldrig säga något sånt för det kan kosta ens liv. När man mår dåligt eller är arg så ska man inte ta ut det på sina vänner. Mår man dåligt man kan man självklart prata med sina vänner för de ger en råd. Men när man mår piss och bara vill dö. Ta inte ut ilskan på ens vänner, saker blir värre. Gör som jag när jag är arg så skriker jag ut allting jag skriker så högt jag kan flera gånger och sen tar jag sönder något jag inte har användning av. Ska jag ta ut det på mina vänner så varnar jag dom först och säger '' förlåt men jag behöver något och ... SPY ur min galla på. Då vet dom att jag inte menar det. Men när någon säger '' dra härifrån,håll käften, dra vill inte ha dig här'' osv. Det sårar, det sårar verkligen trots att det inte är så ''djupa'' ord så trycker det ner folk. Så ta inte ut ilskan på vännerna och inte på just en och samma person. För den personen blir trött på det och mår dåligt, Personen får en känsla av att den inte är omtyckt. För er som undrar är det mig jag skriver om , jag är personen som får all den här ilskan på sig och det gör mig ledsen,arg,nertryckt och jag mår helt enkelt dåligt av det för jag är ingen sån som kan ta skit jag klarar inte av det, speciellt inte ifrån mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0