16.44

Hej , jag har nyss kollat på två avsnitt av one tree hill. Jag kom hen från skolan för ungefär 1 & en halv timme sedan. Jag hatar att skriva om skolan för det är så tråkigt, är det nödfall för bloggeri kan jag göra det. Men jag ska hitta någonting att blogga om faktiskt. Har suttit och tagit lite bilder med min kamera också, måste köpa nya batterier till den ..

Innan jag fortsätter blogga ska jag göra en stor kopp te. Och jag har huuur ont som helst i handen för jag och mange gjorde en överenskommelse :P Om han fick klämma min hand hur hårt han kunde så skulle jag få godis (a) hehe ... Ja det knäckdes i min hand så att säga, min knoge var svullen och röd .. Buhu men nu är det lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0