Tröttfia

Godkväll allihopa. Inte haft uppdateringen så bra .. Men aja vilka fan läser min blogg ändå? Hihi! Ska uppdatera er lite, igår vare skola de va fett tråkigt .. Sedan var jag med clara och vi chillade lite. Sen drog jag vidare till träningen och tränade , inte jobbigt alls :p Efter träningen drog jag hem till Sebbe och typ kolla film och myste.

Sen åkte jag hem och sov ... Idag vaknade jag runt kvart i 8 så fick rusa till bussen osv. Min dag har varit si och så. Har varit skitirriterad på en kille, som jag måste ge pengar för ett fucking par hörlurar som jag lånade av min kompis för ungefär 3-4 månader sedan. sooo .... FUCK IT. Efter skolan har jag varit med Frida och Clara och så har jag tränat.

Nu sitter jag och gäspar framför skärmen. Ska snacka med mamma om morgon dagen också ska sova hos Sebbe om jag får det.

Men tyvärr orkar jag inte skriva längre så vi hörs väl imorgon bitches !


NAAAW SIMBA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0