tacosnachos!

Hejsan svejsan i stugorna!

Sitter och lyssnar på musiikaaa och väntar på att käket ska bli klart, Idag har jag spenderat min dag i skolan, för det mesta har jag haft hemkunskap och det gick riktigt jävla bra! Efter skolan drog jag hem och städa sedan drog jag till handen och träffade några kompisar. Dom drog sen förutom jag och frida som drog hem till henne. Och jag sov för jag sov bara 3 - 4 timmar inatt ..

Jaja, har varit hemma ett tag nu och jag är förbannat trött! Så ska käka och sedan lägga mig i sängen med myskläder och käka godis och kolla på one tree hill som jag inte har gjort på ett bra tag , saknar det! :/

här kommer lite bilder från förra helgen med boxningen. Underbara tjejer!



frida & sara

brudarna

donkeeen

jag & ronja

ronja, jennie & maria

cattis & sara


jag, cattis & sara. Hej jag heter gloria elm & jag är cattis slav 24/7. Tro det eller ej ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0