Shut up!

Hatar när folk klagar på att dom har ont i benen för dom gått för mycket tillexempel. Sluta klaga! Var glada för att ni inte är handikappade som jag och får använda jobbiga knäskydd varje dag för att mina knän ska hålla ihop! Ibland struntar jag i att ha dom för det är så jobbigt och jag får sova med dom och använda mjukisbyxor dagarna ut. Går på tabletter för att få smärtstillande, kan inte springa, kan inte böja på knäna. Kan inte förklara min smärta! Och göra övningar varje dag som är hur jävla jobbigt som helst + gå på rehabträning och inte kunna träna normalt, inte kunna vara med på idrotten och få IG








Men nu ska jag gå och göra mina övningar som jag inte gjort sedan i måndags ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0