my day

Hej älskade blogg. Idag vaknade jag runt halv 12 hemma hos min kusin. Drog runt 1 någon gång. Sen drog jag och träffade Clara så träffade vi Rebecca och hade det nice där, sedan gick jag en sväng till tyresö c och träffade ronja en snabbis, så träffade vi några killar. Sedan drog jag mot trollbäcken igen. Så träffade vi tommy,gurra och putte och var med dom inne i ett solarium.

Var inte speciellt nice för tommy började spruta någon vatten sak på mig så jag fick damp och drog han i håret för det är de jag är bäst på (a) så fick han damp och sprutade ännu mer, fyfan va lack jag blev. Sen blev vi tydligen vänner igen .. ;s Jaja whatevaaaaah! Just nu sitter jag och dricker te och kollar på one tree hill eller jag har pausat. Jag får damp för jag kan inte ladda ner säsong 7 fyfan va sur jag blir så nu får jag kolla på en hemsida och det är skitirriterande men jag får väl leva med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0