inte bra

Sorry ... Glömde av bloggen några dagar hehe. Ringde nyss mamma och bad henne komma ner med frukost =) Sedan ska vi in till stan och ska käka lunch och sen vidare till sjukgymnasten. Ska berätta en sak som hände mig i lördags. Jo mitt andra knä hoppade ur led ... Smidigt va? Skulle inte tro det. Och det gör så jädraaaans ont så jag bara tänker på de negativa sakerna som ''tänk om jag får operera båda knäna'' ''då får jag sitta i rullstol'' ''jag kommer bli handikappad i typ 2-3 månader'' ''sitta i rullstol till skolan'' o bla bla bla. Jag vill inte att detta ska hända, USCH.

Whatever får bara leva med detta just nu och se hur det går. Men nu ska jag förbereda att kolla på one tree hill !


jag, cattis och ronja. En dag efter träningen. Hehe .. Ronja ser lite creepy ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0