Ett halvår ..

Vet ni vad mitt liv gick ut på i ett fucking halv år ? .. En korkad kille. Okej nu undrar jag varför jag skriver om detta jo för jag har inget bättre för mig och tycker om och skriva ut saker som gjort mig arg ... Nu känner ni mig lite bättre. Men varför var jag så dum och satt på kvällarna i ett halv år och tänkte ''varför blev det såhär?'' ''jag älskar han'' lala ... Grejen var den att jag älskade honom aldrig .. jag lärde mig att älska honom när vi gjort slut för då insåg jag hur mycket jag saknade honom. Varje gång han sa ''jag älskar dig'' så log jag bara, jag kunde inte säga det tillbaka. Varför inte? Jo för jag visste att han inte gjorde det. Det han sa var en lögn. Även fast han var så gullig, snäll, omtänksam och alltid ville hitta på något så visste jag att något var fel. Och allt snällt han gjorde var för att få mig in i spelet. Tillslut vann han över mig, han fick mig att falla och sen krossa mig hårt. Han lyckades MER än vad någon annan kille någonsin har gjort. Han var bra på detta spel. Men nu har han kört detta spelet med massvis så han har ingen att spela det med. Too Bad! Jaja whatever.

Haha nu ska jag göra något annat än att sitta och skriva om en sån här onödig sak :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0