yomah!

Hej sitter i min säng och lyssnar på musik! Ska hitta kläder inför imorgon så jag slipper stå och leta imorgon bitti när jag alltid vaknar så jävla sent.

Jaja, idag var det skola hände inte något speciellt. vanlig jävla rolig skoldag! efter skolan åkte jag ronja och therese hem till therese. där vi satt ute i hennes stora utomhustält och lyssna på musik i ipodhögtalarna och myste! sedan åkte jag hem, sov åt och träffade clara och therese i haninge centrum. så köpte vi glass och sedan gick vi på bussen till branbergen och träffade angelica och jennie på bussen. vi mötte ronja i brandbergen och nu är jag hemma. eller ja har varit det ett bra tag!

ja ska ta och leta mig efter ett lepsyl! uttårkade läppar typ. Sen ska jag ta en kopp te, lägga mig i sängen och läsa min älskade twiligt bok. har tre nu måste läsa så jag kan läsa de andra två!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0