tjaba

Hejhej, träffade aldrig cattis idag eftersom vi skulle äta på tacobar men jag hade inga pengar så det ska vi ta en annan gång :) aja idag så drog jag och träffade ronja i brb så träffade vi clara och nathalie .. ronja gick hem och vi andra åkte hem till mig , nathalie åkte hem efter ett tag och jag och clara åkte till haninge centrum och kollade lite. sen träffade vi ronja. vi åkte hem till clara och gjorde typ ingenting. sen åkte jag och mötte jenny som sover här ikvälll. Vi har kollat på bella & tyra show och kissie är ju förfan helt pantad i huvet. aja whatever, nu ska vi gå och hämta chips,dipp och cola och kolla på tretton !



hahhaha snyyygggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0