ooups .. whatever

Hej. ja dålig uppdatering o tralalalla ...

Skola idag gick väll hyffsat .. Efter skolan drog jag och frida till handen , tog bussen till henens mormor och mötte anthicha, gick hem till fridas mormor hämtade pengar som frida ska ha till bajen matchen. Tillbaka till handen så tog vi pendeln till stockholm södra, åt donken och kollade om biljetter fanns.. tillbaka till handen träffade tove,maria och clara.

Jag köpte en bukett blommor till min mamma som sen morsdagpresent =) Åt på donken meer, :p och sen åkte jag hem :p hemma har jag chillat. Kollar på gossip girl på datorn, och nu e det dags för att kolla på desperate housewives på datorn. See yah!



älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0