OMG

ÄNTLIGEN HEMMA ! åkte till mina kusiner var där i 3 timmar, redan efter en timme fick jag panik och ville hem. hade messat min vän tommy o frågat om han kunde köra mig, men ne han svara inte sen när jag satte mig i bilen för vi skulle åka till mina andra kusiner så svarar han ; var e du? ja ba kan du hämta mig vid marsvägen? han ba, var e du? sen ringde ja, då svara han inte -.- det var de senaste han skrev. jag har ringt han tusen gånger. för jag hade inget busskort !! Så jaa, jag fick panik och gick hem från längre bort än ip till djurgårdsvägen ! JAPP ! och nu ska jag gå hem till therese också ! Ännu mer promeniixx. jaja, nu ska jag byta kläder ! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0